Iklan

Monday, February 9, 2009

9 Bulan Kehamilan & Bag Emergency

Salam.....


Dah 9 Bulan aku hamil.
Perasaan bercampur baur.
Tak sabar nak tgk baby.
Berdebar2.
Harap semua dipermudahkan.
Baju ni aku beli dah 2 thn rasanye.
Aku beli sbb rasa unik.
Yelah tali ikat2 je kan.
Tapi bila aku pakai mesti kakak aku kata mcm kt hospital je.
Baru aku perasan rupanye uniform wad bersalin kaler pink.
Hik.....

Malam tadi betul2 bila hubby sampai rumah tetiba aku sakit perut.
Sakit yg nak membuang.
Hubby kata sakit nak beranak ke?
Opah n maksu tanya "Kamu ni betoi sakit nak berak ke apa?"
Opah aku siap tunggu tepi pintu tandas.
Sabo je le.
Tak tenteram aku nak membuang.
Agak aku lama dlm tu dia bole panggil aku.
Risau derang.
Hik.




Yg ni pulak bag emergency utk dibawa ke hospital.
Bila dah packing rasa mcm byk je barang yg aku bwk

List : Sweater, Diapers, Maternity Pad, Stoking, Bj baby 3 helai, Tuala, Mandian,
Mitten & Booties, Selimut baby, Wet tissue

Hmm mcm ada lagi yg tak lengkap.
Mungkin nampak besar sbb aku kongsi bag dgn baby.
Kan....

3 comments:

CiNTaKeSyUrGa said...

cukup ke tu yus...
cam ada yg kurang jer

azia rinne_rinn said...

Moga Yus Dipermudahkan segalanya... Amin..

Linda said...

yus,
sy baru pasan yus sama tinggi ngan keta waja itu..
waah tomeynyer anda...
;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails