Iklan

Friday, October 16, 2009

Kelaku IR....

Salam....

Ir dh 8 bulan korang woi...
sekejap je rasa.
Pe'el dh macam kelaku dia tunjuk.
Udah pandai nak panjat sini sana.
Berdiri tak stabil lagi.
Tapi ada hati nak memanjat.
Sudahnye ada je terhantuk sini sana.
Baby boy....nakal le sikit....kot.
Risau kita dibuatnya.

Kot aku dah bersiap pakai tudung semua.
Mula le menjerit.
"Mmmmi...Mmmmi"
Takut kena tinggal kot.
Huhuhuhuhuhu....



Aku dah IR merenung di kejauhan.....hihihiihihihi....



Seronok le tu naik motor dengan ayahnye.

Lagi satu kan.
Ada hari tu.
Kebetulan je le gamaknye.
Aku suap dia kek coklat.
Sebelum ni IR macam tak suke bile bagi dia coklat.
Sambil aku suap tu.
Aku pun kata le kt en wolverine.
"IR tak suke coklat, dia tak berapa nak makan"
en wolverine tanya "ye ke?"
sekali kau keluar seketul ayat dari IR "Mmmm...SEDAP"
Terkujat aku laki bini.
Memang le seronok dengar dia cam cakap kn.
Tapi dlm masa sama aku rasa cam dikenakan anak sendiri lak.
Macam aku cakap dia tak suka coklat.
Tapi IR cam menafikan gitu...
SEDAP katanye coklat.
Hahahhaahhahaha....
Kebetulan je kot.
Terkeluar SEDAP tu dari mulut dia kan.

Hik.....

2 comments:

nieda said...

wah...dah besar dah IR...

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

wakakakaka..pandai ko eh ir..ekek..ir nie bila bgambar ada stylelah..mcm macho je kekdahnyer.....cool ajer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails