Iklan

Tuesday, December 21, 2010

Dah 3 Tahun Usia Perkahwinan

Salam....

Hari ni dah 3 tahun aku dan en wolverine kahwin.
Pejam celik pejam celik.(cewah ayat klise)
Sekejap je 3 tahun jadi suami isteri.
Perasaan rasa gembira, syukur, terharu.
Harapan semoga dikekalkanlah kasih sayang antara kami.
Diberkati rumahtangga.
Amin....

3 tahun bergelar isteri.
Hampir 2 tahun bergelar ibu.
Nak komen banyak pun.
Rasanya macam masih muda usia gelaran.
Banding dengan orang yang dah puluh tahun kahwin.
Cuma apa yang aku dapat simpulkan.
(ni dari pengalaman aku yang ciput ni je le)
Perkahwinan itu 1 perkongsian.
Bukan sekadar kongsi bantal, katil, selimut, bilik air, bla..bla..bla..
Tapi juga kongsi pendapatan, duit(hehehhe)
Kongsi perasaan, masalah, keluarga....
Gaduh-gaduh manja.
Dah gaduh pastu manja-manja.
Sebab ada tolak ansur.
Memanglah sorang kena mengalah.
Kalau memasing ego.
Alahmak terbang le pinggan mangkuk bagai.

Sebagai seorang yang realistik.
Aku tau setiap rumahtangga itu.
Ada dugaan tersendiri.
Apa pun dugaan yang kami bakal hadapi.
Biarlah aku & en wolverine dapat hadapi dengan baik.
Amin....

Meh layan nostalgia gambar kami kahwin.



Lor scary pulak latar belakang ni.
Tapi kuasa cinta yang membara mengatasi rasa takut.
Ewah....




Kenduri belah en wolverine.
Awat pengantin memasing muka serius ni?




Cheh..cheh...cheh.
Senduk nasi untuk suami nampaknya.
Tapi tengok kamera.
Nampak sangat untuk posing semata.
Hahahahahaaa....




Muka kegembiraan sebab dapat peluk laki sendiri.
Macamkan aku sorang je ada laki.
Muhahahahahahaha....




Kami 3 beranak.
Tahun depan InsyaALLAH ber 4 beranak pulak.
Rezeki....

Hik....

2 comments:

ICAZIESYIRA said...

mana gambo perutttttttt
hehe

ICAZIESYIRA said...

mana gambo perutttttttt
hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails