Iklan

Saturday, January 29, 2011

Entri Gambar Perut Dah Sarat

Salam....

Mengandung kali ni
Langsung tak ada entri pasal perut aku.
Untuk melepaskan hajat aku sebelum beranak.
Ni aku tepek gambar perutku terkini.
Sebab aku rasa aku ni dalam next week beranak le.
Kamera rosak.
Tu yang tak ada gambar untuk ditepek.
Ni gambar dari hp.
Tak ada kualiti gitu.
Hentamlah.
Janji ada.


Hah, ni gambar jalan2 di Zoo Taiping.
Time ni aku dalam 35weeks gitu.
Penat okeh.
Si IR takmo jalan.
Nak berdokong je.
Gegilir aku dengan en wolverine.
Nyaris-nyaris aku ingat aku nak terberanak dah dalam zoo tu.
Huhuhuhuhuhuh.....




Oh saja tayang muka dulu.
Ni gambar hari ni.
Rupa orang yang dah cukup bulan nak beranak.




Bolehlah ei.
Snap sendiri guna hp muroh.
Nampak le gak perutnye kan.




Ni habis cantik punya angle aku dapat snap.
Aku memang takde skill amik gambar.
Harap menepati piawai.
Ewah.....

ISh....
Tak sabar nak beranak ni.
Berdebar ok.
Ikutkan EDD 14/2/2011.
Kalau dapat sama date dengan IR 13/2 wolaweih.
Bestnya.
Tapi 15/2 tu 12 Rabiulawal.
Lagi best.
Hmmmm....
Apa-apapun aku memang harap sangat.
Si kecik ni keluar dalam bulan 2.
Ok sayang (sambil usap-usap perut)

Kalau ada salah dan silap aku mohon maafnya.
Semoga kelahiran kali ni sama macam aku lahirkan IR.
Ala-ala cepat dan tak ada any komplikasi.
Amin.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails