Iklan

Saturday, January 21, 2012

Reviu BB krim & Stippling Brush Etude

Salam....

Mesti ramai sini tau pasal stippling brush kan.
Yang syok dengan sapuan efek airbrush tu.
Entri sebelum ni, aku ada cerita aku pesan stippling brush etude.
Tak dilupai bb krim Etude.
Harus dah guna ko.
Jadi aku nak buatlah sikit reviu pasal 2 produk etude ni.
Nah ni reviu aku.


Hah tengok 2 gambar ni.
Macam takde perubahan sangat kan.
Aku suka, maknanya bb krim ni sesuai dengan ton kulit aku.
Maklumlah kulit aku kategori gelap.
So nak mencari bedak asas kaler sesuai riso je.


Hah nampak tak efek airbrush dia.
Sapuan tu lebih sekata.
Tapi bila ko pakai bb krim terlebih.
Jadilah macam gambar kiri tu.
Nampak fake sikit. Macam kelabu asap sikit muka.
So rule pakai bb krim etude ni, yang utama secoet je pakainya.
Hehehehheheh.

Dalam 4 gambar ni aku tak pakai bedak,blusher or lipstik.
Memang semata bb krim.
BB krim etude ni aku perasan macam buat muka kita pale.
So agak kureng kalau pakai dia je semata.
Tambah blusher n lipstik sikit haaa moleklah.
Dan yang paling penting.
SECOET je pakai.
Tak boleh banyak.
Sampai tengahari aku pakai.
Ok tak berminyak.
Best.

Untuk stippling brush etude ni.
Memang aku bagi A+ lah.
Sepadanlah dengan harga.
Memang tak menyesal beli u.
Hehehehehehe....

Ok.
Hiks....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails