Iklan

Wednesday, March 7, 2012

Jujurnya Aku Dayus.....(Penat tonton, tapi berbaloi)

Salam.

Aku ni dah lama tak layan sangat cerekarama.
Tapi hari tu lepak-lepak kat forum CARI.
Nampak thread Jujurnya Aku Dayus (JAD).
Baca komen-komen forumner macam best je nak tengok.
Pelakon pulak best si Beto tu
Aku memang minat Beto sejak dia pegang watak Rosli Dobhy
dalam warkah terakhir dulu.
Tak dilupai Mayat dalam Geng Surau.
Wakakakakaka.....
Si Nora Danish pulak.
Sejak dia pegang watak as a perempuan berhijab dalam Tentang Dhia.
Minat pulak je tengok dia berlakon kan.

So malam tu aku pun tengok je lah.
Disebabkan aku dah baca sikit-sikit kat thread.
Secara kasarnya pembayangnya cerita yang aku tau
Ialah laki tak mampu perform gitu.
Ehem..ehemmmmm....

Tapi serius bila tengok.
Penat ok.
Penat...penat fikir.
Kenapa pulak si Ed (Beto) ni?
Awat dia ni?
Isk sapa lak si Aisah(Irma Hasmi) ni?
Anak sapa pulak dia mengandung ni?
Letih ok......
Semuanya buat kita tertanya-tanya.
Speku je manjang.

Antara speku yang muncul dalam kepala otak ku
Ed mati pucuk lepas koma.
Ed ada hubungan dengan Aisah.
Ed gay. Si Zul Abby tu pasangannya.
Heheheheeh....

Cerita ni aku rasa 90 persen menimbulkan persoalan.
Dan yang buat lagi letih.....
10minit terakhir baru terjawab semua persoalan.
Bayangkan mana tak letih menunggu.
Heheeehhe.

Dah terjawab persoalan.
Baru nak padankan muka si Lisa (ND) & bapak dia.
Sekali Lisa pulak flashback.
Arr sudah.
Nak marah ke...
Nak padankan muka ke?
Nak sedihhhhhhh?
Uwaaaaaaa.....

Hmmm....
Walaupun aku rasa macam lagi ok kalau Ed awal-awal bagitau perkara sebenar kan.
Tapi kang tak jadi pulak ceritanya.
Wakakakak.
Sebab aku rasa kalau sesetengah suami nampak isteri macam tu.
Aku rasa, la..la tu jugak kena makan penyepak.
Ekekekeke....

Secara keseluruhan aku suka drama ni.
Jalan cerita lain sikit dari lain.
Pelakon pun best.
Paling tak tahan bila Ed dialog
Time nak ceraikan Lisa.
Homai....nampak sangat tingginya kasih sayang dia pada isteri.
Huuhuhuhuhu.....

Ok.
Nak layan drama sat.
Huhuhuuhuhu....

Hiks....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails