Iklan

Wednesday, June 25, 2008

I'M PREGNANT.......

Salam.....
Yus rasa ini adalah posting yg paling bermakna selama berada di laman blog (ewah blog pun tak sampai setengah tahun).
Selama seminggu lewat period. Yus cuba tenangkan jiwa untuk tidak membuat UPT. Biar pun memang ada tanda tanda kehamilan awal Yus senyapkan. Rasa keras kekadang seperti ada ketulan di sebelah kanan(agaknya inilah rasa 'cramp'). Demam yang on dan off. Selera makan yang sedikit menaik, loya tetapi belum tahap muntah. Kepeningan.Yus cuba kawal untuk tidak ceritakan tanda pregnant pada geng suite VVIP. Sengaja tak cerita untuk menenangkan diri sendiri.
Sehinggalah si an2(boleh Yus katakan si bunting pelamin...he....he) buat UPT. Baru Yus ceritakan pada geng SUITE yang Yus sudah lewat period. Semua geng SUITE beri sokongan untuk buat UPT.
Alhamdulillah keputusan UPT positif. Terus ke klinik untuk pengesahahn. Doktor sahkan Yus memang pregnant berdasarkan UPT yang Yus buat sendiri. (Doktor malas nak membazir UPT lain agaknya...he..he....he). Bila scan,baby(baby ke?)masih belum kelihatan. Doktor kata mungkin terlalu awal. Hmm...harap lain kali scan akan kelihatan. Harap semua pasti baik baik sahaja. Syukur.Alhamdulillah.

3 comments:

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

alhamdulillah...am happy for u..harap2 berjangkit plak kat saya n cactus..insyaAllah...:)

Linda said...

congrats yus.....
jaga diri baik2...
=)

azia rinne_rinn said...

alhamdulillah...
Yus... Tahniah...
jaga diri baik2, dan semoga Dipermudahkan segalanya....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails