Iklan

Saturday, January 31, 2009

Cheng Ho

Salam....

Malam tahun baru Cina yg lepas.
BIL belanja kami sefamili mkn besar di Restoran ChengHo
Aku pun tak pasti sama ada cawangan kt Manjung ni juga milik rocker Amy Search.
Makanan ok ar. Almaklumle org yg belanja kn.
Tapi aku sedih sebb hubby tak dapat join.
Dia kerja malam tu. Uhuk...


Siakap Steamed with Nyonya Style....
Ok je bg aku
Cuma mcm byk sgt garlic ar.
Chinesse food mmg suka taruk garlic byk kn.



Butter prawn,tomyam,beancurd sizzling.....beancurd ni aku mmg recommended ar.




Sotong goreng tepung.
Cheh aku tak sempat merasa dah abis.




BIL & kak yong



Aku masih setia dgn tdg ariani kak yong.
Hihihihihihi

5 comments:

vtec said...

wahhhh mkn kat chengho ye, vtec pun penah nak try mkn kat sana tp bila dah sampai tutup plak hampeh. tudung mcm tu byk gile skrg ade yg murah ade yg mahal, aritu ade try2 ok gak ngn muka ni tp xbeli pun xtau nak amek kaler ape lak

yusyanti said...

tu ar vtec....
yus try ok lak dgn muke....
dkt tudung tu size M

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

tudung tu tudiung arini kan nama dia..ariani tu nama kedai sponsor ekin kat kl ittew kan..

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

tgk..cis tudung ok bukan tudiung..

yusyanti said...

a'a pinku...
ni akak yus beli kt ariani tu...
mahal ...
katanye yg yus pakai ni 75 henget...
aku rasa kt pasar mlm ada yg murah...
lbh kurang jer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails