Iklan

Wednesday, January 14, 2009

Safi Oh Safi

Salam....

Kebanyakan gunit sudah mencubanya.
Kebanyakan gunit memuji keberkesanannya.
Dan aku juga tak mahu ketinggalan menikmati manfaat darinya.
Hihihihihihihi.....

Inikah krim yg diperkatakan?



Ya gang gunit, aku dah beli dua krim kecantikan Safi
beli dua sebab ada less utk 2 krim.
Satu aku bg maksu.
Aku bukanlah mudah terpengaruh dgn produk kecantikan ni.
Tapi memang sejak mengandung aku kurang penjagaan muka.
Harga pula berpatutanlah sangat.
So harap Safi akn membantu.

Hari ni 1st day pakai.
Hmmm....so far dah melebihi 2pm, tak berminyak
Aku takut nk pakai krim2 bagai sbb muka aku oily ar.
Juz harap efek yg positif.

5 comments:

izza"D"cactus said...

yer betul yus..ini la krim yg hangat d perkatakan ittew...ekekkekke=p

yusyanti said...

wakakakakaka.......
hangatlah sgt.....
kekdah mcm riban2 regenyer
hik

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

huhuhu..pandai pon..

CHOMELMAMA said...

nanti pong hasya nak pakai yang suci lagi bersih,,,

yusyanti said...

wahahahahh....
hasya pun same.
hasya pipi hasya suda sedia gebu n halus n mulus gtu
x perlu SAFI lg maa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails