Iklan

Saturday, January 9, 2010

Minggu Pertama 2010 Yang Kurang Best....Huhuhuhu....

Salam....

Minggu pertama 2010.
Aku rasa waktu yang agak malap.
1 permulaan yang sedikit slow bagi aku.
Mood datang kerja pun malas.
Huh....
Harap permulaan yang kurang best ini.
Bukan untuk seluruh 2010.

1 kisah masalah famili terdekat.
Walau bukan masalah aku.
Tapi nak tak nak kena ambil tahu juga.
Meski aku rasa apa yang menimpa akibat sikap sendiri.
Dan adakala naluri jahat seperti ingin memadankan.
Tapi terselit juga rasa simpati pada penerima dugaan.
Harap semua akan berakhir dengan yang TERBAIK untuk mereka.
Dan juga harap masalah ini tidak menjejaskan aku.
Please aku tak mau mengspoilkan mood diri sendiri.
Moga aku atau sesiapa saja, terutama famili.
Menerima setiap masalah itu dengan bijak.
Faham itu adalah DUGAAN.
Dan dapat menilai HIKMAH disebaliknya.
Amin....

Hik....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails