Iklan

Tuesday, June 7, 2011

Entri Orang Umur 31 Tahun.

Salam....



31hb Mei yang lepas.
Genap umur aku 31 tahun.
31 tahun dah hidup di dunia yang fana ni.

Hmm...
Dalam umur macam ni.
Nak fikirkan pencapaian aku.
Harta yang ada?
Kerjaya?
Ilmu yang ada?
Ilmu yang berterusan dikongsi?
Amal Ibadat?
Huh....
Memang boleh down kalau difikirkan.
Memang cukup-cukup tak sempurna.

Itu belum lagi masuk bab peranan aku.
Aku sebagai isteri.
Sebagai ibu.
Sebagai muslimah.
Lagilah kecik rasanya.
Seboleh mungkin aku cuba buat sebaik yang mampu.
Cuba jadi isteri yang menyenangkan.
Ibu yang boleh dibanggakan anak-anak.
Harap aku diberi peluang lagi lama.
Cukup lama untuk lihat anak-anak membesar.
Amin....

Syukur.
Masih diberi nikmat hidup.
Nikmat berkeluarga.
Mohon sentiasa ditetapkan hati & iman.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails