Iklan

Friday, December 25, 2009

Iklan Promo AJL & TM....

Salam....

Weih korang ada tengok iklan promo AJL.
Aku sukalah iklan tu.
Sememangnya aku suka gandingan ALLY ISKANDAR,CHERYL & FBI
Bagi aku derang tak over.
Lawaknya masih bole diterima tak terlalu DUNGU.
Ada info dan nampak educated bila mengacara.
Tidak perlu terlalu buat lawak sampai adakala pengacara yg nampak BODOH
Kiut je iklan tu di mata aku.
Adalah rasa tertarik nak tgk AJL.
Meski ada ralat di hati sebab lagu yg aku suka tak masuk.
Huhuhuhuhuuhu....
(psst...seb baik EZLYN tak ada final ni)
Aku semacam kurang dgn minah ni kalau dia mengacara.

Lagi satu iklan TM.
Yang BUNKFACE berlegar2 nyanyi di jalan.
Sambil orang ramai ikut sama menyanyi.
Rasa meriah je hidup tgk iklan tu.
Aku yg tgk iklan pun sama nyanyi.
Walau tak hafal lirik.
Ntah lirik apa ikut sedap mulut je nyanyi.
Hahahahahahahha....
Tapi memang best pun lagu tu.
Lagi best bila tahu lagu tu ciptaan BUNKFACE sendiri.
CAYALAH....
Memula dengar kt iklan TM yang ORANG KERTAS tu(serius kiut orang kertas ni, suka gak iklan tu).
Aku ingat lagu penyanyi antarabangsa.
Ropenye lokal band punye.
Dari sudut promosi & pengiklanan.
Aku rasa TM memang menjadi.
Seharapnya SERVICE pun menjadi lagi BAIK PUNYA.
OK.
Hihihihihihihi....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails