Iklan

Friday, December 18, 2009

Salam Awal Muharam & Emas Bolasepak Sukan Sea....

Salam....

Salam awal muharam.
Cepat je masa berlalu.
Yg mana tak tercapai tu.
Takpe tahun ni ada lagi.
Semoga kita semua akan lebih baik.

Memang tiap tahun.
Asal nak awal tahun.
Aku memang tgk live bacaan doa akhir & awal tahun kt TV1.
Ntah dah macam acara wajib akhir tahun.
Hihihihihihi.....

Semalam time forum.
Salah sorang ahli panel USTAZ FARID RAVI ABDULLAH.
Aku suka gak ustaz ni.
Setakat ni rasa ustaz ni takde over & isu.

Tertarik dgn salah 1 isi ahli panel.
Betapa ada sorang profesional barat.
Cukup kagum dgn ISLAM.
Katanya "Belum ada satu agama selain ISLAM yg boleh himpunkan
ramai umatnya dalam 1 masa & situasi yg unik">> merujuk kpd ibadat HAJI
Orang bukan ISLAM sendiri nampak KEHEBATAN & COOLnya ISLAM.
Cuma ada kala kita sendiri tak ternampak.
Huhuhuhuhu....

Aku nampak TUN ABDULLAH ada join solat jemaah.
PM & TUN MAHATHIR solat masjid lain kot ei.
Bertambah hensem lak aku tgk PAK LAH pas pencen ni.
Hhehehehehe....

Lepas habis sessi berdoa, solat semua.
Tukar channel.
Malaysia vs Vietnam.
Belum habis lagi.
Takmo ketinggalan gak.
Harus tonton.
Hihihihihihihi.....

Time aku bukak still 0-0.
Tak lama pas tu Malaysia rembat 1 gol.
Yahuuuuuu....
Tapi aku tgk pas rembat 1 gol tu.
Malaysia main cam ala2 nak melengahkan jer.
Sampai keeper dpt kad kuning lorrr....
Alah boring le pulok.
Kalu tgh rancak main Refree tiup wisel.
Baru best.
Apa2 pun YABEDABEDU.
Malaysia Menang.....
Boleh balik dapat pujian + habuan.
BERBALOI BALOI....

Hik....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails