Iklan

Thursday, December 31, 2009

Your Wish Comes True....Katanya....

Salam....

Tajuk macam best je.
Mana tak best.
Your wish comes true katanya.
Comes true lah sangat.
Hihihihihi....

Aku ni selalu sebelum naik kereta.
Sambil jalan ke kereta.
Memang aku akan nyanyi-nyanyi.
Tak nyanyi keluar mulut.
Nyanyi dalam hati.
Selalunya pulak.
Asal aku masuk kereta.
Buka radio.
Lagu yang aku nyanyi tadi.
Mesti tengah ke udara di radio.
Ala-ala your wish comes true gitu.
Ko nak lagu tu.
Sekali dapat dengar.

Macam petang semalam aku nyanyi lagu pakai buang STACY.
Masuk kereta radio Era tgh pasang lagu tu.
Pagi tadi lak.
Aku nyanyi lagu Alleycats yang berarak mendung kelabu tu.
Sekali buka radio Selangor FM.
Pak uda aku tengah pasang lagu tu.
Rasa macam ada SUPERPOWER je.
Hahahahhahahahahaha....

Yang peliknya time lagu je le wish comes true.
Tang lain takde le pulak dimakbulkan.
Macam aku terfikir nak 1 juta.
Sekali masuk kereta ada 1 juta sejelepuk dalam kereta.
Fuh....meriah hidup kalau betul ada.
Hihihiihihi....
Berangan je lah.

Hik....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails