Iklan

Friday, March 26, 2010

Berkebun Di Facebook....

Salam....


Sumber kartun dari akhbar KOSMO Selasa 23 Mac 2010.
Ada sesiapa terasa....
Hehehehehehe....

Hari tu 1 of my colleague.
Beria tunjuk kartun ni ke aku.
Lucu pun ada.
Nama pun kartun kan.
Heheheheehe....

Tapi memang facebook ni.
Cepat benar popularnya.
Dulu aku ada juga akaun friendster.
Tapi tak berminat nak update selalu.
Bila ada facebook ni.
Wah tak update gambar.
Update status pun best aje.
Yang paling best dapat berhubung semula
Dengan kekawan lama.
Seronok baca tiap status update kekawan.
Masakini siapa tak ada akaun facebook.
Kira macam tak COOL kot.
Heheheh....

Dan yang utamanya.
Dah tentulah aktiviti berkebun seperti kartun di atas.
Kebun aku sekarang wah.
Dah tahap ladang gitu.
Dah ada villa 1 juta wohooo....
Memang tahap jutawan le weih.
Lagi 1 level je nak ke final level.
Bila dah tahap jutawan ni.
Memang aku dah slow la sikit berkebun.
Hihihihihihi....

Kepada semua kekawan yang ada kebun tu.
Tolong sikit hulur gift untuk buat kandang kuda ei.
Tak tersiap2 kandang kudaku itu.
Kata jutawan.
Tapi kandang kuda 1 pun tak settle.
Hahahahahaha....

Hik....

2 comments:

vtec said...

lawakla katun tu, aku dah lama xberkebun2 ni xsempat, ko dok opis senanglorrr, aku rase kalau aku keja pun sama je kot

yusyanti said...

hehehehehe,....
tau tak pe vtec....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails