Iklan

Friday, August 5, 2011

Edisi Istimewa Drypers.

Salam....

Sesiapa ada beli Drypers yang edisi istimewa tu?
Memang dah lama ke?
Atau aku yang baru tahu?
Eh! Menarik juga kan.
Comel rasanya bila dipunggung anak.
Heheheheehe....



Ada 4 rekabentuk semuanya.
Setiap pek ada 2 rekabentuk yang berbeza.



Ini yang aku beli.
Ini belakang.



Hadapannya.


Aku memang beli Dyrpers je untuk anak-anak.
Malas nak mencuba jenama yang lain.
Aku ni kalau dah serasi sesuatu jenama.
Memang susah nak cuba jenama lain.

Tapi hari tu.
Ada 1 hari aku beli HUGGIES time promosi.
HUGGIES merah.
Memang oklah.
Tak lama lepas tu aku pun cubalah HUGGIES biru.
Oh memang cepat nau bocornya.
Zikri berak, hah bocor je tau.
Pulak tu dia lain-lain saiz sama je kalernye.
Susah ok.
Time tergopoh kadang tertuko hat abang terambil hat adik.
Huhuhuhuhu.
Drypers ni mudah.
Lain saiz lain kalernya.
Untuk edisi istimewa ni.
Ada saiz tertera bahagian hadapan lampin.

Kualiti Drypers.
Oklah untuk harganya.
Mana boleh nak lawan MAMI POKAI.

Hik....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails