Iklan

Wednesday, April 29, 2009

Mari Jiwang

Salam....



Mungkin aku terlalu lewat menonton filem ni.
Sewaktu dlm pantang aku menjadi seorang yg super duper emosi.
Tgk pepisahan ANTM pun nak nangis.
OIAM elimination part pun nangis.
padahal mana ada sedih apa pun.
Apa lagi tonton filem ni
Lagi ar jiwang.
Mungkin aku jd jiwang sbb terlalu byk emphaty dlm diri aku kot.(ke berangan?)

"Aku ingin menjadi yg halal bg mu."
surat cinta Noura pd Fahri

"Menjadi adil pd seorg isteri pun sudah susah inikan pula pd 2 orang"
Ful pd Fahri

"Aku lebih rela diseksa & sengsara di penjara,dari kamu menyimpan syak pada ku"
Fahri kpd Aisha

"Jodoh itu spt Sg Nil dan Mesir saling tercipta utk masing2"

"Utk melalui ini kita perlukan keikhlasan,utk itu aku perlu kamu"
Fahri kpd Aisha

Argh kalau nak diikutkan byk dialog yg menyentuh hati aku.
Maaf kalau dialog2 ni bkn sebijik dr drama.
Walaupun ramai komen filem dan novel berbeza.
Apapun bg aku filem ni bagus.
Dgr lagu nyanyian Rossa pun dh tersentuh hati.
Mengapakah aku sgt jiwang.....hik

3 comments:

vtec said...

vtec belum tgk lg cite ni, yus beli dvd ke, buku mmg best gila

yusyanti said...

a'a yus beli dvd.....
original lagi...
ekekekek....
tp ikut pinku
novel lg best....

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

novel dia innocent arr..filem dah komersial suda ekekee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails