Iklan

Thursday, April 30, 2009

Mari Tengok Iklan

Salam....

Weih mesti korang ada tgk iklan HASIL kt tv kan.
Alah yg Afdlin & Vanidah tu
Semacam sambungan dari filem SEPI lak kan.

Aku suka iklan ni
Menarik.
Rasa terharu bila tgk perasaan seorang ayah nak menerima ahli baru kan.
Tambahan pulak berkaitan lak aku pun baru terima Ir kan.

Cuma yg aku kurang selesa part Vanidah terjerit2 tu.
Sbb aku rasa tak delah sampai gtu org menjerit nak bersalin kan?
Maksu pun kurang berkenan.
Siap nak komplen (aku pun tak tau dia nak komplen kt sape)
Hik....
Nasib baik versi pendek, part jerit dh dipotong.

Eh iklan ni Afdlin gak ke yg arah ar?
Apa pendapat korang ttg iklan ni?
Kalau aku bagi 3.5/5

**iklan adalah rancangan kegemaran saya.
Hik....

4 comments:

vtec said...

xtgk lak part yg jerit2 mgkn vtec terlambat tgk dah kena potong kot tp iklan tu mmg best

Ima said...

yus part jerit2 tu ikut org...
kebetulan mlm aku bsalin tu, ade je yg kat labor room sebelah2 yg jerit2 mcm tu...
nasib la ms tu aku dah bsalin, klo lom, ngeri gak rs...
tp, sempat doa gak biar org tu senang bsalin ms tu...

yusyanti said...

masa aku,ada gak yg jerit.....
ada cina bilik sebelah
tp dia jerit masa nak push....
aku pun ada jerit samurai masa push
ekekekkeek

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

weh cakap psl iklan hasil..semua ada bayau income tax tak?? leh wat muka ala2 puas cam afdlin waakkaa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails