Iklan

Thursday, May 14, 2009

Entry GERAM + BENGANG

Salam.....

Harap maaf kalau entry kali ini byk kata2 makian.
Sebab aku tak berpeluang nak ckp depan individu terbabit.
(Sebenarnya aku tak berani,hik)
Eh bukan sebenarnya aku takmo gaduh.
Huhuhuhuhuhu....

Kisahnya begini.
Depan rumah opah adalah kedai makan.
Memang top waktu lunch
Ramai customer.
Tp yg aku bengang tahap gaban.
Ialah sebilangan customer (aku fikir terlalu KEBULUQ)
Yg hy fikir pasal nak RODOK perut memasing dgn makanan.
Macamlah dah sebulan tak makan.
Tanpa fikir, yg derang parking kereta halang laluan masuk rumah opah.

Menyakitkan bila yg parking tersebut
Kdg adalah kereta milik pegawai2 kerajaan.....
Pegawai navy yg kt bahu bj ada balak sebalak setgh le
2 balak le
Tapi BODOH punye pegawai
OTAK MCM BABI KENA SELSEMA

Hari tu hubby dah nyaris2 nak bertumbuk.
Tapi aku kekonon perempuan melayu terakhir
Tenangkan hubby
Tp sekarang cam dah tak tahan lagi.

Kdg aku rasa nak g je kat kereta tu
Nak gores dan menang.
Eh nak goreskan kereta tu
(Ni hy fikiran jahat aku je)
(Tak de beraninya aku nak buat camgini)
Kdg imaginasi lg best
Aku bygkan kerete yg parking tu
Tetibe meletup.
Padan muka kalu jd betul.

Tapi bila difikirkan balik
Oleh krn hati PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR lg menebal dlm diri aku
Bluwek...hik

Jd aku nak cuba taktik halus
nak bg derang sedar sikit
Aku cadang nak tinggal nota kt cermin n selit kt wiper.
(BOLEH?)
pastu aku dgn feeling mcm wartawan
amek gambo kereta tersebut dgn jarak dekat.
Siap zoom no plat bagai
Supaya pemilik kereta tersebut akn keluar.
(OK ke)

Dan ini adalah
cadangan isi nota yg aku nak tinggalkan
Pls advise.....

SALAM....
HARAP MAKLUM MENGHALANG LALUAN MASUK/JLN
ADLAH SPT MENGANIAYA SESAMA INSAN
DAN MENGANIAYA SESAMA MAKHLUK
DALAM ISLAM ADALAH BERDOSA
HARAP DI LAIN KALI
TIDAK PARKING DI SIMPANG MASUK RUMAH ORG
TAK KIRA DI MANA PUN
SEMOGA KALIAN DIAMPUNI
GUNAKAN OTAK KURNIAAN ALLAH
SECERDIK MUNGKIN.
WASSALAM.

1 comment:

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

honk sekuat2 hati yus..takpon paking belakang keta dia muahahha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails