Iklan

Tuesday, May 19, 2009

Kesinambungan Entry GERAM + BENGANG

Salam....

Tu dia geram tak abis lg.
Lepas beranak hormon nak marah adalah tinggi skit
ye tuan2 & puan2
hihihihihiihi....

Nak jadi cerita tghr tu aku balik
Kereta adalah parking mcm org BODOH parking.
Aku pun berlagak ala2 wartawan tak bertauliah
sib baik aku tak buat cam KARAM SIGH WALIA
ibarat kucing tiada gigi,tikus menari2(eh takde kaitan)
terus snap gambar2 kereta yg pemiliknya adalah BODOH....
tp adalah guna kamera hp saja.
Hik....

Tapi nota adalah tak sempat nak tulis & selit
Sebab aku nak cepat.


tgk korang....
punyalah byk ruang kosong kt depan tu.
kt laluan masuk gak derang nk parking.



1 parking melintang.
1 parking menegak.
Sudahnye kereta aku nk masuk tak muat K.



Nilah no plate kereta yg pemiliknya BODOH.



Boleh je nak masuk kawsn rumah utk parking...
tanah adalah luas.
Tp BODOH punya orang.



Kesian kereta ni.
Pemiliknya BODOH

Pastu
Masa aku nak balik.
Ada satu family Chinesse dah abis makan
Nk g kereta derang.
Aku tgk derang tgk aku lain macam
Sambil tgk kereta yg halang laluan masuk tu.
Dlm hati aku....
Isk ni kereta cina ni ke aku amek gambar tadi
Rupanya bukan.
Cina ni parking dlm kawasan
Then derang nak keluar dh kena sekat kan.
Apa lagi Hon tak ingat ar derang.

Pastu aku nak g kereta
tgk ada satu couple tunggu kt 1 of kereta tu
takleh keluar le sebab aku dh park kt belakang kereta derang
padan muka....

Couple ni tgk aku nak g kereta
terus berdesup derang masuk kereta derang
Aku bajet derang nampak aku mcm SINGA Kot
Hahahahahahhahaha....
Aku ingat nak sound
Tp memandangkan derang dh masuk kereta
ditambah lak
aku je sesorang kan
Kalau ada hubby sedap ni nak lasere....

OK nanti aku update lg pasal ni
kt mana lg aku bole sebarkan gambar2 ni ei?
Metro edisi utara?
Forum thread Perak?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails