Iklan

Thursday, August 6, 2009

De Javu.....Mimpi....

Salam....

Ni aku nak cerita skit pasal sesuatu situasi.
Yg aku rasa aku dh pernah mimpi.
Tetibe mende tu jadi kt real life.
Dia mcm DE JAVU gitu.

Aku bajet korang mesti ada gak alami situasi camgini.
Macam aku banyak kali weih.
Aku dah mimpi.
Bile mende tu jadi betul2.
Baru ingat "Eh aku ada mimpi le mende ni"
Tapi selalunya bila bende tu dah jadi baru aku ingat aku pernah mimpi.

Adik2 aku dah faham sgt pe'el aku.
Tetibe time tgk TV.
Tetibe aku menjerit gedik "Weih kak nyah pernah mimpi mcm ni"
"mcm ni lah dlm mimpi nyah tu "
Sambil buat aksi lakon semula dlm mimpi aku tu.
Memula derang cam tertarik ar kan nak tau.
Tapi bila dh kerap sgt.
Malas dah derang nk layan pe'el aku tu.
Hahahahhahaha....

Mana tak derang malas nak layan.
Sebab bila derang nk tau apa kesudahan jadi lepas tu.
Aku dh tak ingat.
Sebab serius dlm mimpi tu dia mcm tergantung2.
Tak abis ceritenye.
Kot mimpi penuh story.
Bole jadi cam ada kuasa psikik lak kan.
Hihihihihihihi....

Macam tadi aku tgh acan2 IR balik lunch tadi.
Baru aku ingat aku pernah mimpi situasi yg sama.
Dalam mimpi tu mmg sebijik ok.
Tempat sama.
IR pakai baju yg sama.
Aku pun pakai baju yg sama.
Lagu yg sama aku acan dia.
Tapi mcm selalu tergantung tak kesudah mimpi tu.

Lawak kan.
De Javu lah sangat.

Hik....

2 comments:

nieda said...

mmg ada org mimpi pastu jadi in real life..mcm my hubby..pelik sangat..

yusyanti said...

arr tu lah ada kan....
cume mimpi tu kite igt takat tu je...
hmmm.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails