Iklan

Wednesday, August 5, 2009

IR jatuh tilam....

Salam....

Weih korang ptg semalam IR jatuh tilam.
Selamat jatuh tilam, kot jatuh katil lg kesian anak aku tu.
Kt umah mmg ada tilam letak depan tv.
Ptg tu elok je en wolverine g keje.
Tinggal ar aku n opah je.
Nak mandi ar kan.
Aku suh ar "Opah,tgk dia jap,nk g mandi"
Opah baru nk bgn g ke IR.
Aku terus masuk bilik nak amek towel
Sekali terus dgr IR menangis.
Aiyoh tgk2 dh terlentang atas lantai (ada lapik tikar)
Kelam kabut ar aku n opah menenangkan IR.
Terus g basuh muke dia.
Rasa telinga sejuk ke apa.
Riso kot terkejut.
Kang bole demam lak.
Seb baik takde benjol mende.
Nasib baik ayahnye si en wolverine dh kuar g keje
Kot dia ada harus aku kena dgr ceramah dia.
Takpun klua besi dr jari dia.
Hahahahahahaha....

Pastu si IR ni mcm majuk lak dgn aku.
Kemain balik opah n tok dia.
Aku acan2 takmo layan.
Ampun eik IR.
pasni ummi tak bio dh ko sesorang
Tu ar mesti time nk menerap terlebih rolling.
Hihihihihihi....

Malam td ok ar IR tido.
Takde ngigau mende.
Fuh selamat.
Gunits lain kate kalu bb jatuh ke apa.
Yg bahaya kalu dia muntah kn.
Takut ada gegaran di otak.
IR mungkin nasib baik sbb jatuh tilam je.
Lantai lak ada alas tikar lg.
So kurang le efek cedera tu.

Jadi gunits yg bergelar ibu semua.
Marilah kite berjaga2.
Nak kena tu skejap je.
Kdg mmg ada mende kite tak dpt nk elak.
Yg penting kite sentiasa beringat kan.

Hik....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails