Iklan

Thursday, July 9, 2009

LHDN Sijil....IR menerap....MJ....

Salam....

Beberapa perkara aku nak kongsi

Yg pertama
Aku dah terima sijil penghargaan LHDN.
Terima kasih LHDN.
Gambar sijil akan diupload nanti.
Psst....psst....ada keje kosong tak.
Huhuhuhuhuhu....

Keduanye.
IR dah menerap.
Tapi masih tak stabil lagi.
Agak lawaknye.
Kepala tak bole lama tegak.
Pastu jatuh kepala cium tilam.

5 bulan ko baru nak menerap IR.
Takpe ummi still sayang ko.
Ummi dulu lg truk IR.
Takde menerap merangkak bagai.
Terus duduk n jalan.
Oyang ko kata ummi adalah tak ikut undang2
Hahahahahahahahaha....

Akhir2 ni.
en wolverine panggil aku
Bib....hihihihihi...
Yg sebenarnye 'babe' atau 'habibi'
Tapi bile dia sebut tu.
Bunyinye bib
Sekali aku dgr sayup2 mcm Bik.
Lor cam bibik lak....
Hahahhahahha.....

Takmo ketinggalan pasal Michael Jackson....Mikael.
Aku ni bkn le kipas susah mati MJ.
Yg aku igt dulu masa aku kekecik.
Aku darjah 2 rasanye.
Bila TV ada video klip lagu dia apa ke 'black n white'
Yg ada tuko2 muke tuh.
Terlopong mulut tgk depan TV.
Best je tgk.
LUX ada tiru VC ni satu ketika dulu kn.
Suke tgk gaya dia menari tuh.
Sedih gak le dia meninggal ni.
Kalau betol dia seorg MUSLIM.
Hanya ALLAH yg lebih mengetahui.
Yg pasti di dunia.
MJ tetap diangkat sbg legenda.

Err cam dh panjang je karangan aku ni.
Ok.....
Hik.....

3 comments:

nieda said...

tahniah dah pndai meniarap...go baby go...
bila tgk development baby mesti teruja kan yus?? X sabar nk tunggu my baby meng agah, suara dh ada..hehe

yusyanti said...

nieda...
bb skang cpt bijaknye.
umo br 2 bln dh mcm bb 5 bln.
cam IR nerap lmbat tp mulut bising
tak tau ikut sape.
kot ikut yus lemah lembut je sore.
wakakakaka

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

tomey ir tegak je..ekek walaupun.....sekejap..ekeek..go go ir!!!!!! u can do it!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails