Iklan

Thursday, July 16, 2009

Mari buat Pap Smear Test....

Salam....

Ye, aku dah buat Pap Smear test semlm.
Ye le dah tiap kali g klinik nurse dok tanye.
Pap Smear dah buat?
Buat je le kan.
Lagipun benda baik.

Memule nak buat.
Cam seganle jugak.
Masa nak beranak nak kangkang depan nurse takde malu mende.
Ni tak sakit mende tetibe nk tu.
Gwegediok segan jadinye.

Dah sampai klinik (klinik gomen)
Mula ar darah gemuruh aku dtg.
Nak berry ar....
Nak kencing arr....
Tp p toilet takde lak.
Terus je aku p bilik ujian tu.
"Saya nak buat Pap Smear"
Nurse isi form sumer.
Pastu suh aku salin kain.
Yg aku ala2 blur p tanya "Seluar dalam nk tanggal ke?"
Lawak je aku ni
Kot tak tanggal spentot.
Camne nak amek specimen tu kn.
Hahahahaaha....

Aku pun baring.
Sambil berdebor je.
Nurse "Tegakkan kaki mcm nak beranak"
"Sy cuci sket nye"nurse ckp dgn lemah lembutnye....
Aku p angkat montot.
"La jgn angkat bontot"
Aku cam nk gelak.
Yg sebetulnya aku cam rasa nk kentut.
Korang bygkan kot aku terkentut.
Tak ke haruman nanti.
Dh ar kaki tgh tegak camgtu.
Hahahahahahaha....

Nurse "Sy masukkan alat ni 'speculum', kamu jgn buat mcm tadi"
Nanti dia menolak takleh masuk.
Kamu rileks je.
Mula dia nak masuk aku ala2 kemut.
Hihihihihih....
Nurse ckp jgn keraskan.
Rilek....lepas nafas ikut mulut.
Hah baru ok.
Tak sedor dah settle.
Sekejapan sgt.
Sumer proses lbh kurang 10 minit je.

Tak sakit mende lah.
Rasa tak selesa sket masa memule tu
Sbb aku kemut.
Result lbh kurang 2 minggu.
Mintak yg baik sj.
InsyaALLAH.
Amin....

So ayuh gunits....
Mari buat pap smear.
Hiks....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails