Iklan

Monday, July 20, 2009

MU vs M'sia.....(aku tak pakar pasal bola, ini sesuka saja)

Salam....

Ari tu aku lyn Pilihan Malaysia vs MU.
Layan kt chanel 811 je.
So result spt yg smua tau.
3-2.
Oklah.
Tapi kot aku tgk cam player MU main idakle bersungguh sgt kn?
Ke perasan aku je.
Mlm ni skali lg lawan.
Tak tau nk lyn ke idak.
Eh awat derang tak bwk pemain Indon mai sini ar?
Lawan kt cni?
Kesian warga Jakarta.
Dah bkn rezeki derang kot.

Aku tgk si Rooney tu cam sombong le.
Muka takde manis langsung.
Mmg style dia camgtu eik?
Aku perasan masa nk turun dr salam Sultan Pahang.
Si Fobeo apa ke nama dia.
Rambut kerinting2.
Dia sorang je yg berenti ada sign otograph.
Dedulu aku ske Owen.
Skang pun ok lg.
Tak kire le dia main utk sape pun.

Majoriti dlm stadium mmg merah je le.
Takpele kasi can derang sokong MU.
Kekonon kipas susah mati MU le.
Hihihihihihi.....

Si kembar hensem tu.
Zaquan....Zafuan....
Derang mmg terror eik.
jarang le kt Malaysia ada player yg bkn sj terror malah hensem lg.
Caiyok ar....

Aku sokong Malaysia.
Patriotik kekonon.
Hiks....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails