Iklan

Thursday, July 2, 2009

Main Cupido2

Salam.....

Saja nak cerite pasal mak2 sedara aku.
Derang yg meriah tu.
Suke cupido anak2 sedara derang.

Dulu ms kekecik.
Derang g cupid kan aku dgn sorang kt kg ni.
Udah le gila orgnye tau.
Panggil Merote kalau tak silap nama betul Mokhtar.
Benci tau.
Tak suke.

Aku dulu kalau nmpk je Merote ni lalu.
Mula ar nak menyorok.
Dok elak takmo jumpe.
Kang nampak dek maksu ke,makjang ke,kakyong ke.
Nanti derang usek aku.
Kadang sampai nangis.
Ye ar ms tu aku lbh kurang 8-12 thn.
Mana nak suke kena usek camgtu.
Dah ar tak hensem,tak betul lak tu.
Benci tau.

Rupenye idea cupid mencupid ni.
Mmg dlm femili aku dr generasi ke generasi.
Merote ni dulu dicupidkn dgn makteh aku.
Makteh dh kawen.
Aku le pulak yg ganti...hampeh je
Maksu aku lak dulu dicupidkan dgn Pak Mat nampak gusi.
Sbb dia takde gg senyum nmpk gusi
Hahahahahahaha.....

Seb baik ar jodoh aku
Dapat somi hensem....(harus puji somi sendiri)
Ye ar dulu riso gak kot aku btoi kawen dgn Merote tu.
Hahahhahahaha.....
dh meninggal pun member tu.
Eksiden rasanye.
Hihihihihihihi....

Lawak je bile igt.
Hik....

3 comments:

nieda said...

hehe..mmg zama kecik2 byk tul benda kena sakat..ingat balik mesti gelak sendiri kan...pahit tuk dilalui tapi manis tuk dikenang kan yus?

yusyanti said...

tuar kena sakat smpai nangis....
x ske.....

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

pinku pun ada kena sakat masa kekecik..arwah aki pinku nanti sakat ngan 2 pupu pinku, udin nama dia..aki mesti tunjuk dua jari pastu wat2 kipas cam panten tgh bersanding..mencik betul..hahahaa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails