Iklan

Saturday, July 11, 2009

Mari Puji Suami....

Salam....

Ni aku nak cerita skit perihal en wolverine.
Dari zaman sekolah.
Mmg dia ni jenis senang nk tolong org.
Pe'el tu membawa ke sekarang.
Tambah pula dia ni mmg menghargai erti kawan.
Tak kire ko laki atau pompuan.
Tapi yg pompuan jgn lelebihnye.
kang aku laser otomen.
Hihhihihiihi....

Even org tak kenal pun.
Kalau bole tolong dia tolong.
Hari tu kitorang g KL antar opah g umrah.
Sampai Sekinchan, isi petrol.
Tgh isi.
Sekali ada sorang mamat naik motor.
Tetiba dtg kt en wolverine.
"Bang bole mintak duit tak bang? Saya nak isi minyak, wallet terjatuh"
en wolverine dgn murah hati trus amek duit dari dashboard.
Memula dia amek 10 henget.
Sekali aku ckp "Isi minyak moto 5 henget pun cukup kot bang"(Kedekut sket aku ni) Trus dia bg 5 henget.
en wolverine bagi.
Sebab katanye dia pun penah camgtu dedulu.
Tetibe cek, wallet tak ada.
Ibarat ada rasa empathy gitu.

Dgn kekawan apatah lagi.
Hari tu member keje dia.
Anak demam (tua 2 bln je dari IR).
So nk ke klinik. Kenderaan takde.
Malam tu kitorang tolong bawakan anak dia ke klinik.
Aku pun ngekor le skali.
Sebb wife member dia pun ada.
At least dpt le aku kenal dgn wife member dia kn.
Tambah kawn gtu.

Ada satu ari tu.
Ada eksiden.
Org yg eksiden dh dibawa ke hospital.
en wolverine tgk dlm kete byk mende2 wiring.
Takut mende tu kena curi.
Dia cecepat nk tolong cari waris mangsa.
Cek ada bil astro.
So refer dr address bill astro tu.
Kitorang cari rumah mangsa.
Dpt le jumpe..
Nak menunjukkn lg betapa baiknye ati somi aku.
Bawak lak waris ni ke tempat eksiden.
Baik kan ati dia. Somi sape le ni.

Rasa cam byk je lg keprihatinan somi aku.
Kang citer lelebih cam promote somi sendiri lak.
Hihihihihihi.....

Its a love story,just say YES
i luv my hubby so much.... Hiks....


Love Story - Taylor Swift...

**NOTAKAKI : Entry ini bersempena mood love story aku somi isteri....
Ye, bile mood ayat2 cinta datang, yg indah sj di fikiran. Hik....
Dgn ini aku menyeru semua gunits, mari puji somi sendiri di blog.
Hahahahahahaha....

4 comments:

Diana Ishak said...

apa nombor henfon en wolverine?

yusyanti said...

halamak kak Die....
hihihihihi....
bese le bini kena le puji laki sendiri....

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

waakkakaka....

Linda said...

muahahaha...
nnt ai join ok..
ai pon nak puji somi ai juge...
;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails