Iklan

Saturday, December 13, 2008

AJL......Semi Final

Salam....
Ini hanya reviu suka2 aku atau boleh kalian katakan syok sendiri
hihiihihihihi.....
Semalam berakhir semifinal untuk AJL....
Ini pilihan aku untuk setiap kategori
Harap maaf hanya nama penyanyi yg aku ingat (nama lg reviu suka2)

ETNIK KREATIF
Doa Dalam Lagu - Mawi & Heliza
Dusta Berkalang - Aiman
Persoalan Cinta - Farawahida

Pilihan aku * Dusta Berkalang

BALADA
Dingin - Ziana Zain
Hanya Di Mercu - Ayu OIAM
Bila Nak Saksi - Spider
Cuba - Faizal Tahir
Sampai Syurga - Faizal Tahir
Lagu Kita - Aizat

Pilihan aku * Dingin

POP ROCK
Kalis Rindu - Elyana
Bukan Di Sini- Sofaz
Lagu Untukmu - Meet Uncle Hussin
Yang Pernah - Estranged
Aku Stacy - Stacy

Pilihan aku * Lagu Untukmu

Aku suka lagu Dusta Berkalang biarpun kali pertama dengar pd semifinal hari tu.
Vokal Aiman pun sedap pd pendengaran aku.
Kategori balada pula memang tak tahu nak pilih yg mana.
Pilih je lah lagu akak ziana tu.
Lagipun muzik dia rasanya mmg balada betul dibandingkan dengan lagu Faizal Tahir.
Pop rock pulak memang sengit.
Boleh kata semua penyanyi menyanyi dengan baik kecuali mila yang aku rasa mcm nak sumbang sikit.Hihihihihihi
Stacy nyanyi best. Stamina bagus minah ni.
Hmm kalau ada Vokal Terbaik aku pilih antara Lan dari Meet Uncle Hussin, Stacy, Aiman

Ramalan syok sendiri.
Kitatunggu je nanti keputusan juri yg sebenar.
Ok.......

4 comments:

azia rinne_rinn said...

wahhh yus...
siap reviu...

pilihan saya adalah...
mengikut pilihan yang menampakkan peluang cerah adalah..

etnik kreatif
Doa dalam lagu - Mawi & Heliza

Balada
Bila nak saksi - Spider

Pop Rock
Lagu untukmu - Meet Uncle Hussein

Juara Lagu
antara 2, sama ada :
Bila nak Saksi - spider; atau
agu untukmu - meet uncle hussein.

thehehe... sekian, makasihhhh...

yusyanti said...

hihihihiih...
sj sesuke rinne...
kite bkn pro pun kn....

yusyanti said...

hihihihiih...
sj sesuke rinne...
kite bkn pro pun kn....

sol said...

leha protes bukti-fiq xdpt masuk!!! huhuhu~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails