Iklan

Saturday, December 6, 2008

Rona Roni Makaroni - Episod 2......SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

Salam....

Ini bukan reviu penuh ok. Juz pandangan sisi aku mengenai drama ni
2nd episod tak banyak nak komen.
Episod permulaan bagi aku masih tak menonjol lagi. Rona dah sampai KL
Tapi serius aku rasa sedikit annoying dengan loghat utara Amani....
Apa lagi bila dia terjerit2 buat suara kelam tu...
Satu yg aku suka dgn lakonan Amani ialah dia tak pernah control cun (ke sebab dia mmg x cun?). Dgn bj kurung kain cotton....fesyen tudung ikat belakang tu
Hihihihihihihihi...

Part lawak bagi aku best. Part Rona kena kejar satu jln TAR.
Serius mmg Amani je yg bole buat adegan ni.
Oh ya ada skrip si Jess suruh Roni minta tolong dari ayah derang...
Tetiba terus aku terfikir boleh jadi ayah derang juga adalah ayah Rona
Hmm terlalu awal utk speku kn....
Si Butang lak dalam cerita ni aku tgk skali imbas mcm Adlin Aiman Ramli lak
Oklah ni je utk Rona Roni Episod 2.

Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua gang Gunits
Setiap dari kita pasti tahu apa erti pengorbanan.
Moga setiap pengorbanan yg kita lakukan dgn ikhlas mendapat balasan kebaikan
Biar pun hanya sekelumit....
Maaf zahir batin

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails