Iklan

Saturday, December 27, 2008

Salam Maal Hijrah

Salam....

29 Dis ni bermulalah tahun baru Islam 1430 Hijrah.
Jangan lupa baca doa akhir tahun dan awal tahun.
Semoga sepanjang tahun ini kita akan sentiasa diberkati ALLAH.
Harapan aku kita semua dapat hidup dgn lebih tenang....
Lebih harmoni....
Lebih aman....
Dan rezeki yg lebih....
Amin....

Dalam menjelang awal Muharam ni.
Rakyat malaysia dikejutkan dgn 1 blog menghina Nabi Muhammad SAW.
Aku sendiri tak sanggup melihat lukisan kartun tersebut.
Aku pasti pemilik identiti di blog tersebut hanya dipergunakan.
Yg aku rasa penulis blog ni asalnya ingin sakitkan hati & menganiayai wanita tersebut.
Kalau tgk pada friendster wanita ni pun.
Nampak sgt memang dia menjadi mangsa.
Siapa pun yg mencipta blog tersebut aku harap dia akn mendpt balasan yg setimpal dan mendapat pengajaran....

1 comment:

sArAh said...

huhuhu....selamat maal hijrah n tahun baru aunty yus huhuhuhu.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails