Iklan

Monday, December 22, 2008

Ulang Tahun Pertama

Salam....


21.12.2007 yg lalu aku dan hubby selamat diijabkabulkan....
Tak sah gang gunit kalau tak ada entry pasal 1st annivesary ok....
Siapa sangka persahabatan dari zaman sekolah membawa ke jinjang pelamin.
Hmm best gak tarikh annivesary aku & hubby sehari selepas Mawi & Ekin.
Hihihihihi....

Setahun berlalu rasanya masih byk yg perlu kami tempuhi.
Memang kami tak ada celebrate apa2 lagi....
Cuma ucapan dari memasing....
Harapan aku semoga setiap dugaan ,kami akn dapat tempuhi dgn sabar.
Sepanjang setahun perkahwinan bg aku adatlah berkrisis pendapat, merajuk
Tapi alhamdulillah setakat ini gaduh kami tak lama.
Biarpun hubby nampak spt lekas marah
tapi hakikatnya dia byk sabar dgn kerenah aku yg terlalu sensitif (Sayang Abang)
Dan aku jg bersyukur aku diberi ALLAH sifaf yg tak cepat melenting.
Perjalanan masih jauh. Masih byk yg perlu dihadapi.
Ya ALLAH kekalkanlah keharmonian rumahtangga aku & hubby utk selama2nya.
Amin....

I luv my hubby so much....Mmuah....

5 comments:

Linda said...

yus...
hepi belated anniversary...
semoga kekal dan murah rezeki..
=)

HadSha said...

happy anniversary yus.. semoga rumahtangga berkekalan hingga ke akhir hayat dan sentiasa dilimpahi rahmat dari Illahi...

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

happy anniversary yus + yus jambang...semoga kasih sayang ekkal hingga ke hujung nyawa..amin...

sol said...

slmt ulangthn kawen, yus.. =)
smoga bhgia selamanye ye..

pinku,
ekkal apakah? haikal anak vim kew ekekeke.. ;p

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

cis leha!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails