Iklan

Friday, December 19, 2008

7 Bulan Kehamilan

Salam....


Diam tak diam aku dah sampai 7 bulan hamil. Kurang lebih 2 bulan insyaALLAH bersalinlah aku.
Tapi barang2 baby satu apapun tak beli lagi.
Tak tau nak mula beli apa dulu. Hmm minggu depan lah nak start beli.
Masuk 7 bulan ni rasanya selera makin menurun. Loya dan muntah ada sikit balik.
Hmm dugaan kan. 2 ari mc sebab tak berapa sihat. Tekanan darah turun sikit.

Hubby bila tgk perut aku mesti tersenyum. Semalam dia tanya aku dah ready ke?
Hihihiihihihi....
Ready ke tak ready....Memang kena bersedia je lah.
Hmm yang aku perasan sepanjang hamil ni, aku jadi tersangat sensitif.
Kena tegur sikit mudah la air mata meleleh. Tapi dgn hubby je yg mcm ni.
Baby jangan ikut perangai ummi mudah nangis ye sayang.Hihihihihihiih....

3 comments:

HadSha said...

wah yus... selamat bersalin.. yus beli baju baby, beli pampers baby, beli ape2 je la. .hehehehe sile wat list.. ekekekkee

vtec said...

vtec ade baju serupa mcm yus tu hehe, stat loya blk ke yus ala ciannya vtec mcm xsabo nak tgu abeh loya ni tp jgn xmkn yus, jgn lyn loya tu hentam je mkn sbb selalunya after mkn hilang loya tu

yusyanti said...

hihiihi...
tu ler vtec loya dtg balik
tp x seteruk awal2 ari tu
mmg lg prut kosong lg loya dtg
baju tu fleksibel...bole buat maternity suit
hihiihihihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails