Iklan

Saturday, June 20, 2009

Baju baru...Wallet baru

Salam....

Bebaru ni en wolverine kesayangan
belanja aku baju n jeans
hubby nak belanja....jgn dilepaskan
Alah....beli yg bese2 je.
Aku ni beli barang takde le nak tgk brand segala.
Asal tgk mende ok,selesa,ngam,cantik....rembat.



Ni tshirt yg aku rembat.
Aku suke tshirt ni sbb material dia jenis lembut.
Ditambah lak labuh.
So bila pakai terletak je kt badan.
Tp tak satisfied skit ar sbb lengan pendek.
takpe inner kan ada.
Corak stripe camgni sesuai tudung cemane eik?
Tudung plain atau cecorak sesuai kn.



Tshirt yg ni simple je kan.
Ye sesimple harganye...hihihihi....
en wolverine anda sgt beruntung punya isteri sebegini(Hik)



Ye....yg ni pulak wallet baru.
Bkn baru beli tp kak yong yg bagi.
Ganti wallet aku yg dah rope bungkus belacan tu.
Kira baru ar.
Aku ni wallet mmg suke beso2.
kena ada byk ruang utk selit2.
Senang aku nak sumbat sumer resit2, bill2

Aku ni mmg bukan kaki shopping.
Beli bile perlu je.
Kdg even mmg perlu pun aku tak shopping.
Hahahaahahaha....
Kak yong kata aku kedekut.
Tapi dah pesen aku camgni.
Sape yg untung, en wolverine gak yg untung kn.

Tapi dah namanye pompuan.
Walau tak suke shopping, kalau dah tgk mende cantik.
Mesti tertarik gak kan.
Mcm aku, tgk gunit pinku cantik pakai shawl.
Cheh aku pun nk try shawl.Hihihihihi....
Jenuh aku duk ushar area manjung n lumut.
Mana kedai jual shawl cecantik
Tak ketemu.
Sudahnye beli online.
Tak pernah2 aku beli barang online(kecuali bayo bill).
Ntah sesuai ke idak shawl dgn aku.
Kite tunggu dan lihat.

5 comments:

vtec said...

wahhh rampingnya mama ni, baguihla yus xkuat shopping vtec ni kuat shopping tp duit je xde haha

nieda said...

kalau dah perempuan wallet mesti nak besarkan.handbag nida pun besar. orang kata kalau boleh nak letak hubby dgn anak sekali dlm handbag..hehe

yusyanti said...

hihihihihii....
vtec,
ye yus mmgjarang shopping....
dedulu ms bujang pun sama.
bajet pun xde sgt.wahahaahaha
tp kalu tgk mende cantik...tertarik ar
cume tak de le keinginna nk beli

nieda...
mmg hbag kena beso.
nak2 skang ada bb....
hik

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

gunit pinku cantek??? muahahhaa ai terharu noks..wakkkak..(mode pasan dah mai..)

yusyanti said...

pink..
ai sj bg u pasan...
hihihihihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails