Iklan

Monday, June 15, 2009

Se Ahad Yg Sibuk (sibuk ke?)

Salam....

Ahad lepas dua pupu kawen.
Kt Pangkor.
Giler lama tak pegi Pangkor.
Malas nak naik feri.
Plus Pangkor adalah sesak.
Almaklumler antara famous tempat perlancongan dalam Malaysia kn
bangga....bangga....bangga



Macam biasa.
Ambik gambo dulu.
Apa ke aku pakai baju ni je.
Hihihihihihi....
Mementang ratu kebaya...huhuhuhu....
sebnornye tema kenduri adalah purple(alasan konkrit)
Isk buruk bebenor aku pakai spek ni.
Kalah kesatria baja hitam....



Meh ambik gambo reramai.
IR,aku,kak yong,nurul,amni,afif
Tobat aku takmo dah pakai spek ni....



Aku dan gunit Cac....
Ye seumum gunits tau
cac adalah mak andam dua pupu aku ni.
Dh kebetulan dua pupu ni member cac.
What a small world.......
Ambik gambo duduknye.
Gambo berdiri tak sanggup nak mengambilnye....



Ye ni hasil sentuhan mak andam cac.
Cac.....kakyong aku puji ko mekap cantik.
Katanye elok je bedak terletak kt muke
Idak le nmpk putih sepuh bak tepung gomak.
Hihihihihi....
Weih ada hantaran gitar.
Ala2 nana Era & Brian lak.



Kitorang balik dlm kul 2.30pm gitu.
Sampai jeti kul 2.45pm.
Bot kul 3.30pm.
Muke adalah boring + letih.
Dah arr machine air tin dedua rosak.
Part ni nk komplen skit ar....
Pihak berwajib sile take note.
Sebab kedai dari jeti cam jauh skit.
Tp skang tgh renovate.
Mungkin nanti ada ar kedai dekat jeti kot....ei



En wolverine & Amni....



Last but not least.
Aku dan IR dlm feri.
Yg paling best IR tak meragam.
Elok je dia.
Cuma bila panas dia ngengada sikit
Bajet mcm putera lilin.
Gwegediok....

4 comments:

izza"D"cactus said...

aku nampak cam giant...mencik oke...wahhahahha

Linda said...

wah beshnye gunit2 di umah panten. ai jeles. ai nak jumpa cac sbb nak ukur tahap tumbesaran masing2. sy rs sy nak jumpa time cac peknen 8 bulan so sy akan nampak slim n kecil molek je. muahahaha...

yusyanti said...

sabo je le tAnYA.....
ekeekekke....
cac dh aku ketot...
nk buat cemane...ekekekek

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

weh apakah perlancongan?? palancongan ok..cikgu bahasa sudah mari muahahahhha......

best arr korang jumpa sayang amy je tak dpt dikesan ekeekkee......

weh tgk sket hantaran gitar weh...ekeke..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails