Iklan

Wednesday, June 3, 2009

Pak Hasan .... Ko lah hero sebenar....

Salam....


Hihihihihihihihi.....
gelak dulu....
Weih korang kenal ke artis ni.
Apa ke nama betul dia Roslan apa ke.
Tak ingat ar.
Tapi berlakon best ar gak kan.
Ada kt Lumut.
Shooting drama apa ke tajuk TERATAK MAHLIGAI

Watak dia yg paling aku ingat of cozlah Pak Hassan.
Alah dlm citer BELLA.
Bg aku dlm citer BELLA.
Pak Hassan nilah hero sebenar.
Yelah kan dia yg selamatkan BELLA.
nak harap Azhar Sulaiman ....dh tentu jahat.
Si Iqram Dizzly tu dlm BELLA alah lembik cam lembu kena cocok idung.
Si Ako lak dok tak tau buat keputusan.
Antara BELLA dgn Dr Mia.

Tu dia amek ko.
Kan dah masuk citer BELLA dlm blog aku ni.
Tapi aku suka cerita BELLA tu.
Ending dia pun aku suka.
Sebab tak de tergantung2.
Dah mmg sah kita tau BELLA mati kan
Aku mmg nyampah tgk cerita melayu ending tergantung2
tak tau kesudah.
Mcm bodoh je rasanya.
Mcm cerita JELATANG tu kan.
Eeee tak faham aku ending dia.
Sanad ar...Hasanad ar....
Last2 mmg aku rasa semua dlm cerita tu adalah gila.
Seb baik aku yg tgk tak jadi gila.

Ambek ko kan dah aku melalut.
Hik....

2 comments:

azia rinne_rinn said...

Lorr.. ku ingatkan nama pelakon tu pak hassan.. rupanya nama dalam watak BELLA jerk.. ekekeke..
hihihiiii.. soriii saya tak tengok citer Bella tu..huhu

yusyanti said...

ekekeke....
ntah nama sbenar tak igt...
maklumler x glemer sgt kan...
tp berlakon ok la kan(bodek skit)
hahhhahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails