Iklan

Friday, May 7, 2010

Adibah Noor Dalam Iklan Tuala Wanita Libresse.

Hari tu.
Aku tertengok iklan tuala wanita.
Biasalah aku memang time iklan konsetrasi lebih.
Ratu iklan kekonon katanya. Heh....
Iklan tuala wanita Libresse.
Tak tahulah jenama terbaharu ke apa.
Tapi memang pertama kali dengar.
Yang aku tengok tu versi Adibah Noor.
Macam tak sangka Adibah Noor muncul dalam iklan tuala wanita.
Kebiasaanya kalau iklan tuala wanita.
Harus ada perempuan muda.
Yang kononnya tak boleh nak tergedik-gedik.
Tak boleh nak terkinja-kinja.
Sebab kekangan datang bulan.
Maka pabila memilih jenama iklan baru kembali ke normal.
Huhuhuhuhuhu....

Jadi bila Libresse ambil Adibah Noor.
Macam melawan arus lah agaknya.
Hihihihihihi....

Oh iklan tu comel dan fun bagi aku
(Adibah je yang comel sebenarnya).
Cuma kenapa ada tembikai 2 biji tu?
Hmm semacam personafikasi pada 1 part badan pula.
Huhuhuhuhu....

Kalau bercerita pasal iklan tuala wanita.
Memang ramai yang tak berapa suka.
Malah aku sendiri pun ada gak tak kenan pada beberapa iklan tuala wanita.
Agaknya aku ni memang ketinggalan atau tak moden.
Nak kata benda ni tabu bagi aku.
Hmm tak juga.
Cuma kalau dipersembahkan keterlaluan gedik.
Macam iklan yang ambil gambar bontot tu.
Aku memang tak kenan langsung.
Huh....

Aku cuba cari dari youtube iklan versi Adibah Noor.
Tapi tak ketemu.
Jumpa pula versi Yuna.
Nampaknya Libresse bijak cari model/duta.
Seorang, wanita matang yang ada prestij dan sudah ada nama.
Seorang pula, artis remaja bertudung yang sedang meningkat naik.
Good strategy.

Ini versi Yuna.
Layankan.


Hk....

3 comments:

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

yus dan iklan...awak patut amek degree yang saya amek dulu arr yus wakakak..anyways..iklan amek pic montot adalah nd kan?? keeeee..

yusyanti said...

huhuhuhu....
ye iklan amik montot iklan si ND

blog-tips-kurus said...

Libresse best!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails