Iklan

Monday, May 31, 2010

31.5.2010

Salam....

Ya....
Hari ni hari lahir aku yang ke 30.
Wah 30 gitu.
Sudah masuk 30 an.
Tapi aku masih rasa seperti 20 an.
Hihihihihihi....



Gaya perempuan umur 30 tahun yang perasan 20 tahun.



Perempuan umur 30 bersama anaknya yang berumur 1 tahun 3 bulan 17 hari


Oh ya.
Kalau sesiapa ingat entri hari lahir aku yang dulu
Aku ada cerita pasal formula aku nak ingat umur.
Formula tu aku guna time sekolah rendah dulu.
Maklumlah time tu mana terror mau tolak-tolak tahun.
Nak tolak 1998-1980 pun rasa macam susah.
Lemah tul calculation.
Sekarang takdenya gedik nak guna formula bagai.
Bila masuk je tahun baru.
Memang terus dalam kepala otak dah tahu umur sendiri.
Hahahahahahaha....

Harapan aku.
Semoga aku dimurahkan rezeki.
Diberi kesihatan yang baik.
Dipermudahkan segala urusan.
Amin....

3 comments:

HadSha said...

okey adik.. eh umur awak 30??? awak nampak mcm budak form 5... hehehe

neway happy bezday laling yus.. semoga sentiasa dilimpahi rahmat & kasih sayang Allah... n happy with ur family.. n Ir yang tomey...

yusyanti said...

tq laling vim......

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

selamat hari jadi ye kakak..muahahaha..semoga berbahagia selalu, panjang umur & murah rezeki..amiin ya rabbal alamin..semoga kita kawan sampai bila2 eh :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails