Iklan

Wednesday, May 5, 2010

Di Pondok Kecil....

Salam....


Video ni aku cilok dari utube.
Dendangan Ae Man featuring Bazli UNIC.

Aku percaya sesiapa yang bersekolah zaman 90an.
Harus tahu lagu ni.
Versi terbaharu ni macam rancak sikit.
Aku lagi suka versi lama.
Lagi mendayu.
Boleh menangis kalau layan terlebih emosi.
Hehehehehehe....

Tapi bila dengar lagu ni.
Yang paling aku ingat haruslah pentomen masa sekolah dulu.
Aku tak ada berlakon.
Tapi en wolverine terlibat.
Memang watak utamalah.
En wolverine pegang watak sebagai adik.
Huh sungguh comel berlakon menangis-nangis.
Katanye guna bawang.
Hahaahhaahaa....

Sungguh comel punya suami yang juga rakan sekolah.

Hik....

2 comments:

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

awww..ai pon suka..sungguh comelnyer pun..(cakap ala2 johan)..wakaka..

yusyanti said...

ooo kamunyer pun sukainyerpun......
hohohoohooho

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails