Iklan

Tuesday, May 25, 2010

Yang Kutuk Tu Tak Faham Ke Konsep Akademi Fantasia????

Salam....


Ye Akademi Fantasia 8(AF8) sudah habis.
Pemenang kita semua dah tahu.
Walau tak ikut AF8 secara konsisten.
Aku ambil tahu le juga.
Ala-ala pemerhati industri seni tanah air gitu.
Hehehehehehehe.....
Mungkin sebab faktor usia.
Aku takde le nak fanatik sangat.
Gamaknya kalau aku umur belasan.
Harus dengan diari sekali aku tengok kot.
Silap-silap terbabit sekali AFUNDI....opsss
Hahahahaahha.....
Tahniah kepada mereka yang menang.
Dan aku memang suka pun Shahir menang.
Hih....

Ok.
Apa yang aku nak borakkan di sini.
Perihal mereka yang suka mengutuk.
Entahlah bagi aku selalunya mereka yang mengutuk ni.
Mesti sebab jeles kot.
Tak dapat terlibat dengan AF8.
So rasa tak puas hati ke apa?
Gamaknyelah....


Kepada yang suka mengutuk tu.
Come on lah guys.
AF sudah 8 musim.
Takkan korang tak faham konsep lagi.
AF memang semata undian ok.
So siapa yang undi lebih.
Dialah pemenang.
Even juri boleh komen apa saja.
Boleh kata "inilah persembahan juara"
Tapi by the end.
Resultnya.
Tetap berdasarkan undian.
Jadi hormatilah undian peminat.
Tak kiralah juara tu nanti.
Sekejapan je bersinarnya.
Dah memang lumrah bintang realiti.

Secara keseluruhan aku ok je dengan konsert final AF8 ni.
Bagi aku setiap peserta final ada kelebihan memasing.
Aku suka sebab konsert ni takde meleret sangat.
Lagu baru untuk semua pelajar boleh tahan sedap di dengar.
Tak kisah le ada sampling lagu luar ke takde.
Video klip derang pun bole tahan best aku tengok.
Ko ada????

Good luck kepada semua finalis AF8.
Cabaran sebenar di luar.
Harap korang tak lupa diri.
Cekal dan tabah.
Dan kreatif.
Kalau tak cukup kreatif memanglah tak leh tahan lama.

Oh ya.
Disebabkan aku macam dah jatuh cinta pada video klip bebudak AF8 ni.
Jadi aku hidangkan korang yang menjenguk blog ni dengan vc derang.
Pendapat aku vc derang ni tak tangkap muat.
Tak nampak vc murahan.
Cuma tang vc ain.
Hmm macam si psiko lak si ain tu.
Huhhuhuhuu....

Apa apapun bravo untuk KRU.(tetiba)
Hik....





1 comment:

salsabeelasofiyyahsakeenah said...

wahahaaa mesti entry ni ditujukan pada budak gemuk jack ass tu kan?? muahahaaa..mmg gedik je mamat tu abis semua dia nak kutuk..nampak sgt dengki..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails